ویژگی شعار تبلیغاتی

شعار تبلیغاتی چیست؟

شعار تبلیغاتی عبارت یا جمله ی به نسبت کوتاهی است  که بیان کننده مفاهیم ،فلسفه و گذشته یک کمپانی می باشد.

اگر قصد شروع یک کسب و کار را دارید باید بدانید که در شروع کار انتخاب یک شعار بسیار حائز اهمیت است

معمولا شعار ها کوتاه هستند و خیلی راحت در ذهن مخاطب ماندگار می شوند که این یکی از ویژگی های آن هاست.

شعار تبلیغاتی ساده ترین و مفید ترین روشی  است که توجه ها را به برند و محصولات شما جلب می کند که از گذشته توسط برند های معروف برای معرفی برند و محصولات استفاده شده و الان هم توسط تمامی برند ها و کسب و کار های بزرگ استفاده می شود

نقش اصلی یک شعار تبلیغاتی خوب

– اشاره دقیق به کاربرد و فواید محصول ارائه شده

شعار تبلیغاتی باید تصویری ماندگار از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند.

یک شعار تبلیغاتی خوب بهتر از اسم برند در ذهن می ماند و عموم مردم در وهله اول ، همه کمپانی و شرکت ها را با شعار آن ها می شناسند ، و نه با اسم آن ها

و به دلیل آن که نمایانگرمحصولات و خدماتی است که به مشتری ارائه می دهد است و به راحتی در ذهن مخاطب می ماند

 

چهار تاثیر یک شعار تبلیغاتی

-شناخت برند و جایگاه برند:

یک لوگو خاص ،نام برند و یک شعار تبلیغاتی سه جزء مهم از هویت یک برند به حساب می آیند
سه نیاز اصلی برای شروع یک کسب و کار تبلیغات شعار تبلیغاتی ویژگی شعار تبلیغاتی شعار ویژگی شعار تبلیغاتی
شعار تبلیغاتی
قطعا داشتن یک شعار تبلیغاتی که به راحتی در ذهن می ماند کمک بسیاری در شناخته شدن برند در کسب و کار یا بیزینس شما می کند
شعار تبلیغاتی باید  مرتبط با زبان ، لهجه ، فرهنگ و گذشته ی جامعه انتخاب می شود

 

-بهتر شدن روابط با  مشتریان:

یک شعار تبلیغاتی خوب باعث می شود تا فاصله ای که بین کمپانی و مشتریان آن کمپانی وجود دارد کم می شود و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند
شعار های تبلیغاتی کمک می کند  تا مردم بهتر یک بیزینس و برند را به یاد بیاورند و تفکری که نسبت به آن برند را دارند مثبت تر شود

-جلب توجه بیشتر:

شعار تبلیغاتی باعث می شود تا برند شما از برند های دیگر متمایز شود
انتخاب یک شعار تبلیغاتی باعث می شود تا مردم با شنیدن شعار تبلیغاتی  حتی بدون اینکه اسم برند یا شرکت مربوطه  را بشناسند نام برند در ذهن آن ها تداعی شود
به عنوان مثال مثلا رستوران های زنجیره ای مک دونالد که بزرگ ترین رستوران زنجیره ای در دنیا است شعاری با این مضمون دارد:
I’m lovin it      من دوسش دارم
این شعار تبلیغاتی در بسیاری از کشور هایی که مک دونالد شعبه دارد(36900 شعبه در 119 کشور)  مردمی که  این شعار بشنود یا ببیند متوجه خواهد شد که شعار فوق مربوط به برند مک دونالد است.

افزاریش مشتری:

شعار تبلیغاتی تاثیر به سزایی در افزایش در خواست برای فروش کالا یا در خواست خدمات دارد
به طور کلی ساخت یک شعار تبیلغاتی می تواند ارتباط بهتری با مردم برقرار کند و به بیان دیگر مردم راحت تر با کیفیت آن محصول آشنا شد.این راه خوبی است برای اینکه شما کسب و کار خود را گشترش دهدی و مشتریان زیادی را به برند خود جذب کنید.